vrijdag 25 februari 2011

persoonlijk

Een interieur straalt pas echt wat uit wanneer het persoonlijk is. Mensen vragen me vaak: wat is nu de trend op interieurgebied? Natuurlijk zijn trends belangrijk voor mijn werk in winkels, op beurzen e.d. maar bij interieuradviezen vind ik dat het uitgangspunt de mensen zelf en de architectuur van het huis zouden moeten zijn. Wat je vaak ziet, ook in woonprogramma's, is dat een plaatje of trend uit de winkel letterlijk in iemands huis wordt neergezet.
Wanneer je uitgaat van de bewoners, bepaalde meubelen of accessoires, kunst of souvenirs die zij graag terugzien in hun nieuwe interieur ontstaat een veel interessanter ontwerp. Ik zeg ook altijd dat een interieur moet groeien, je zet een goede basis neer en naarmate je er langer woont, "ontstaat" je interieur, het vormt zich als het ware om jou heen.
Hier een van mijn eigen persoonlijke items, een theepotje dat ik ergens op een berg in Mongolie heb gekocht. Als ik ernaar kijk,ben ik weer even terug op die plek...daar word je blij van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...